Udlejning af huset

Sådan foregår udlejning af huset

For at leje Andebølle Forsamlingshus, skal du være medlem af Forsamlingshuset og over 18 år.

Udlejningsprisen er 2.200 kr. plus 500 kr. til rengøring og 500 kr. til energitillæg. (Grundet dårlige erfaringer lejer vi ikke ud til ungdomsfester).

For at booke huset skal du bruge vores bookingsystem her på hjemmesiden. Det er ligetil: du vælger dato og udfylder dine oplysninger. Du modtager efterfølgende en mail, når din booking er godkendt. Vær dog opmærksom på, at du ikke længere kan afbestille din booking, når du først har betalt for leje af huset.

Når du har booket en dato til dit arrangement, kan du mod betaling (og hvis huset er ledigt) modtage nøglen dagen før. Så bliver det lidt nemmere, og du behøver ikke løbe så hurtigt, når du skal have gjort klar til den store fest.
Du kan ligeledes mod betaling aftale, først at aflevere nøglen kl. 17 dagen efter dit arrangement. Så har du bedre tid til at gøre rent og rydde op efter dig og dine gæster. Du kan tidligst forhøre dig om denne mulighed 14 dage før din aftalte booking, og hvorvidt det er muligt, afhænger af om andre har booket huset i dagene op til og efter. Nøglen afhenter du i en nøgleboks ved køkkenindgangen, og den aktuelle kode får du ved at ringe på tlf. 30 70 35 37.

Medlemskab af Andebølle Forsamlingshus

Vi vil rigtig gerne have mange medlemmer i vores gode, gamle Forsamlingshus.
Vil du være medlem eller forny dit medlemskab, og vil du have stemmeret på generalforsamlingen,
så skal du indbetale 150 kr. på konto nr.: 68802012531eller på MobilePay 129430 og skrive “medlemskab” i tekstfeltet.

Nøglen til en god fest

Rengøring: det forventes af lejer

Der skal efter et arrangement altid gøres rent. I huset er betalt rengøring obligatorisk, men der er stadig nogle ting, som du som lejer skal sørge for. Dette inkluderer oprydning, køkkenrengøring og fjernelse af diverse former for skrald.
Med køkkenrengøring menes der:

 

  • Køkkengrej, bestik og service vaskes af og sættes på plads.
  • Komfurer, ovne, borde samt hylder i kølerummet vaskes af.
  • Gulve fejes og affaldsspande skal tømmes.
  • Borde og stole stilles som ved modtagelse.
  • Ituslået service skal erstattes.

Det skal du selv medbringe og afskaffe efter brug

Der er nogle ting, som du selv skal have med, når du lejer forsamlingshuset. Vi har her lavet en lille huskeliste:

  • Håndklæder, viskestykker, opvaskemiddel, håndsæbe til køkken og toiletter, karklude, toiletpapir, sække til affald, etc.
  • Du skal selv bortskaffe dåser, flasker, gavepapir, farvede papirsduge.